2008-2009.Τι ακριβώς θα θέλατε να γραφτεί; Απαντήσεις του Α3.


Αν ήταν να δημοσιευτεί η γνώμη σας για την εμπειρία σας, με την ολοκλήρωση των μαθημάτων που κάναμε μαζί, τι ακριβώς θα θέλατε να γραφτεί;

Στο ερώτημα αυτό, από το τμήμα Α3, δεν απάντησαν τρεις σπουδαστές.

Οι υπόλοιποι έγραψαν τα εξής:

  1. Απόκτηση γνώσης και εμπειριών με τρόπο που δε μοιάζει με τα περισσότερα μαθήματα, που προκαλούν άγχος και προσπάθεια για παρακολούθηση. Ευχάριστη παρακολούθηση και παροχή ερεθισμάτων για πρόσθετη μελέτη.
  2. Αποτέλεσαν ένα παράθυρο προς ένα κόσμο που δεν μου είχε δοθεί η ευκαιρία να γνωρίσω μέχρι σήμερα.
  3. Δεν ήθελα να απουσιάσω από κανένα μάθημα.
  4. Επικοινωνία, συνεργασία, χρησιμότητα θεμάτων.
  5. Η καλή συνεργασία, τα θέματα που συζητήθηκαν και η χρησιμότητά τους.
  6. Ήταν ένα μάθημα που γινόταν με χιούμορ και ευχαρίστηση. Στηριζόταν στη βιωματική εμπειρία. Ξεπερνούσε τις παραδοσιακές παραδόσεις-τεχνικές διδασκαλίας.
  7. Ήταν ένα μάθημα που γινόταν σε ευχάριστο κλίμα, με πολύ διάλογο και προβληματισμούς. Ήταν μια καλή αρχή για περαιτέρω μελέτη της επιστήμης της ψυχολογίας.
  8. Ήταν θετική εμπειρία, έμαθα βασικές έννοιες για την ψυχολογία, σίγουρα δεν ήταν χαμένος χρόνος.
  9. Ήταν τα πιο ενδιαφέροντα μαθήματα της σχολής που έχουν και τη μεγαλύτερη εφαρμογή σε σχολεία.
  10. Ιδιαίτερα στα πρώτα μαθήματα υπήρξε όρεξη για συνδυασμό μαθήματος και παιχνιδιού. Άγχος δεν υπήρξε καθόλου. Το κλίμα ήταν γενικά ευχάριστο. Δυνατά σημεία του διδάσκοντα οι γνώσεις, η ποικιλία στη διδασκαλία και η περιφορά βιβλίων, διότι μπορούσαμε να τα ξεφυλλίσουμε και να βρούμε τι πραγματικά μας ενδιαφέρει. Τα μαθήματα είχαν ποικιλία (ερωτηματολόγια, blog) και γίνονταν παιχνίδια μέσα στην τάξη. Αδύνατο σημείο του διδάσκοντα η σταθερότητα της φωνής. Μιλάει αργά και, προσωπικά, κάποιες φορές δεν μπορούσα να παρακολουθήσω. Θα προσπαθήσω να χρησιμοποιήσω πολλά από όσα έμαθα στην εκπαιδευτική σταδιοδρομία μου αλλά και στην καθημερινότητα και στην οικογενειακή ζωή μου.
  11. Κίνησε το ενδιαφέρον για την ψυχολογία και την προσπάθεια για διαμόρφωση καλών σχέσεων στην τάξη.
  12. Πολύ εποικοδομητική η χρονιά όσον αφορά τα συγκεκριμένα αντικείμενα: πάρα πολλές γνώσεις και εμπειρίες. Υιοθέτησα στάσεις, συμπεριφορές, καλές πρακτικές και αισθάνομαι περισσότερο έτοιμη να αντιμετωπίσω τις προκλήσεις του εκπαιδευτικού επαγγέλματος, αλλά και της ζωής γενικότερα.
  13. Πολύ χρήσιμα μαθήματα, όχι μόνο για την τάξη, αλλά και για τη ζωή. Αποκόμισα πάρα πολλές ιδέες για τις ΠΑΔ.
  14. Πρόκειται για μια πολύ ενδιαφέρουσα και εποικοδομητική εμπειρία με άμεσο ενδιαφέρον και άμεσο αντίκτυπο σε θέματα καθημερινά.
  15. Τίποτα. Να μείνει μια ευχάριστη και αστεία ανάμνηση.
  16. Το μάθημα της ψυχολογίας δεν μου άρεσε ιδιαίτερα πολύ (ακόμα και στα χρόνια του Πανεπιστημίου). Επομένως, θα το χαρακτήριζα βαρετό για μια ακόμη φορά. Μέσα στην τάξη όμως επικρατούσε ωραίο κλίμα κατά την παράδοση, επομένως ήταν ευχάριστο εξαιτίας του καθηγητή.
  17. Χρήσιμα ορισμένα μαθήματα. Διαφορά ανάμεσα στα δύο εξάμηνα. Μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο πρώτο.
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s