Θεωρητικά κείμενα σχετικά με το νέο βιβλίο, τη διδασκαλία των Μαθηματικών και τη συνεργατική διδασκαλία:

Ερμηνεία και αντιμετώπιση του λάθους του μαθητή Απόσπασμα από το βιβλίο του Π. Οικονόμου «Σύγχρονη Διδακτική των Μαθηματικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης» Εκδ. Ζήτη

Επεξεργασία Πραγματικών Δεδομένων από τους Μαθητές: από το Σχολικό Βιβλίο στην Ανάπτυξη Στατιστικού Συλλογισμού

Πέτρος Κλιάπης & Όλγα Κασσώτη, συγγραφείς του βιβλίου «Μαθηματικά Στ΄ Δημοτικού»

Improving student achievement in mathematics by Douglas A. Grouws and Kristin J. Cebulla
Μετάφραση: Όλγα Κασσώτη & Πέτρος Κλιάπης

Πειραματική εφαρμογή του νέου σχολικού εγχειριδίου των Μαθηματικών της ΣΤ` Δημοτικού: Αλλαγές στις στάσεις και τις συμπεριφορές των μαθητών

Πέτρος Κλιάπης & Όλγα Κασσώτη, συγγραφείς του βιβλίου «Μαθηματικά Στ΄ Δημοτικού»

Το νέο βιβλίο των Μαθηματικών της ΣΤ` Δημοτικού: Πειραματική εφαρμογή του στο σχολείο
Πέτρος Κλιάπης & Όλγα Κασσώτη, συγγραφείς του βιβλίου «Μαθηματικά Στ΄ Δημοτικού»

Η αξιολόγηση στα πλαίσια της νέας διδακτικής προσέγγισης των Μαθηματικών της ΣΤ΄ Δημοτικού
Πέτρος Κλιάπης  Όλγα Κασσώτη, συγγραφείς του βιβλίου «Μαθηματικά Στ΄ Δημοτικού»

H Νέα διδακτική προσέγγιση στη διδασκαλία των Μαθηματικών της Στ΄ Δημοτικού: Εργαλείο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης.

Πέτρος Κλιάπης & Όλγα Κασσώτη, συγγραφείς του βιβλίου «Μαθηματικά Στ΄ Δημοτικού»

Η Διαχείρηση των Μαθηματικών Νοημάτων στη Σχολική Τάξη

Μαρία Καλδρυμίδου, Μαριάννα Τζεκάκη, Χαράλαμπος Σακονίδης

Καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις σε διαφορετικές χώρες

Μαριάννα Τζεκάκη & Γιώργος Μπάρμπας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Συνεργατική Διδασκαλία στη Σχολική Τάξη των Μαθηματικών

Μαριάννα Τζεκάκη, Αν. Καθηγήτρια Α.Π.Θ

Γράφοντας ένα σχολικό βιβλίο για τα Μαθηματικά

Μαριάννα Τζεκάκη, Αν. Καθηγήτρια, Α.Π.Θ.

Aλλαγές στο χώρο της τάξης και αναβάθμιση του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος

Δημήτρης Γερμανός, Kαθηγητής, Tμήμα Eπιστημών Προσχολικής Aγωγής και Eκπαίδευσης AΠΘ.

Η ομαδοσυνεργατική διδασκαλία: «Γιατί», «Πώς», «Πότε» και «για Ποιους»

Ηλίας Ματσαγγούρας, Αναπληρωτής καθηγητής Διδακτικής Πανεπιστημίου Αθηνών

Συνεργατική μάθηση: από τη θεωρία στην πράξη

Νεόφυτος Χαραλάμπους Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου.

Eκπαιδευτικό υλικό και ομαδοκεντρική διδασκαλία : το παράδειγμα της «διδασκαλίας της λειτουργικής χρήσης της γλώσσας»

Σοφρώνης Χατζησαββίδης, Καθηγητής, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης,

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Γράφοντας ένα σχολικό βιβλίο για τα Μαθηματικά (Παρουσίαση)

Μαριάννα Τζεκάκη, Αν. Καθηγήτρια, Α.Π.Θ., Μαρία Καλδρυμίδου, Αν. Καθηγήτρια, Παν. Ιωαν.

O μετασχηματισμός μιας «διαθεματικής» δραστηριότητας σε μαθηματική (Παρουσίαση)

Δέσποινα Πόταρη, Αν. Καθηγήτρια, Πανεπιστημίου Πατρών

Μεταγνωστικές διαδικασίες και κοινωνική αλληλεπίδραση μεταξύ των μαθητών στα μαθηματικά:
ο ρόλος των σχολικών εγχειριδίων
(Παρουσίαση)

Πέτρος Χαβιάρης & Σόνια Καφούση, Πανεπιστήμιο Αιγαίου.

Η διδασκαλία της Γεωμετρίας του Χώρου Πέτρος Οικονόμου, Καθηγητής Μαθηματικών στο Πειραματικό Γυμνάσιο του Πανεπιστημίου Μακεδονίας

Διδάσκοντας Μαθηματικά στον 21ο αι. Πέτρος Οικονόμου, Καθηγητής Μαθηματικών στο Πειραματικό Γυμνάσιο του Πανεπιστημίου Μακεδονίας

«Έρευνα για Εναλλακτικές Διδακτικές προσεγγίσεις στη Διδασκαλία των Μαθηματικών»

Αξιολόγηση των μαθηματικών γνώσεων μαθητών Στ΄ Δημοτικού και Γ΄ Γυμνασίου

Ανδρέας Οικονόμου, Χαράλαμπος Σακονίδης, Μαριάννα Τζεκάκη

Στάσεις Αντιλήψεις και πρακτικές των διδασκόντων

Πέτρος Οικονόμου

 

Άλλες πηγές:

www.lygeros.org

e-math

Παρών στα μαθηματικά

Μαθηματική Eταιρεία

Μαθηματικά Διαγωνίσματα

Telemath

mathematics
Learn Math

Maths for you

MATHEMATICA
MATHEMATICS

Every maths topic

Λεξικά

Η Βιολογία στο Σχολείο

e-Κιμωλία

e-Ευρώπη

THE LEARNING REVOLUTION

easyschool

Advertisements