2008-2009. Τι ακριβώς θα θέλατε να γραφτεί; Απαντήσεις του Α2.


Αν ήταν να δημοσιευτεί η γνώμη σας για την εμπειρία σας, με την ολοκλήρωση των μαθημάτων που κάναμε μαζί, τι ακριβώς θα θέλατε να γραφτεί;

Ήταν μια πολύ θετική εμπειρία εναλλακτικής διδασκαλίας, η οποία εστιαζόταν περισσότερο στη δημιουργία θετικού κλίματος δασκάλου – μαθητή, κάτι το οποίο πιστεύω ότι μου ταιριάζει και σαν στιλ διδασκαλίας.

Ήταν μια ευχάριστη, άφορτη εμπειρία. Επιδίωκα την παρουσία μου σε κάθε μάθημα γιατί κάθε μάθημα  ήξερα ότι θα έχει κάτι το ξεχωριστό (μια έκπληξη). Τελικά, ο μη συμβατικός σας τρόπος διδασκαλίας είδα ότι μπορεί να προσφέρει όχι μόνο τη γνώση αλλά ακόμη και συγκινήσεις.

Είστε εκπαιδευτικός με το χάρισμα της επικοινωνίας, που έχει –κατά τη γνώμη μου- όλα τα χαρακτηριστικά του καλού εκπαιδευτικού. Εκπαιδευτικός πρότυπο.

Οι αξιολογητές των ΠΑΔ να έχουν πιο εμπεριστατωμένες απόψεις. Θα βοηθούσε πραγματικά.

Αναμφισβήτητα πολύ εποικοδομητικές ήταν οι ΠΑΔ διότι σε «έφερναν» μπροστά στις πραγματικές συνθήκες μιας διδασκαλίας. Για την πτυχιακή καλό θα ήταν να υπήρχε περισσότερος χρόνος ώστε να μην υπάρχει καθόλου προχειρότητα. Όσο για τα μαθήματα, σίγουρα θα μείνουν αξέχαστα. Ακολουθήθηκε μη παραδοσιακός τρόπος διδασκαλίας, πολύ ενδιαφέρον, όπου δεν υπήρχε περίπτωση να μην προσέξει ο σπουδαστής.

Έχοντάς σας καθηγητή στα μαθήματα και επόπτη στις ΠΑΔ μας βοηθήσατε να αποβάλλουμε το άγχος και να επικεντρωθούμε σ’ αυτό που κάναμε.

Επιτέλους! Ένας καθηγητής κοντά στους μαθητές. Υπάρχουν τελικά εκπαιδευτικοί που κατανοούν τις δυσκολίες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών. Το σημαντικό είναι ότι προσπαθούν να προσαρμοστούν σ’ αυτά.

Καταρχήν η εικόνα σας είναι ενός πράου, γλυκού ανθρώπου, ήρεμου και αυτά τα χαρακτηριστικά είναι για μένα πολύ θετικά. Άρα η επίδραση πάνω μου ήταν κατά 50% τουλάχιστον εξασφαλισμένη και καταγεγραμμένη ως θετική.

Ενδιαφέρον μάθημα, χωρίς άγχος, ευχάριστο περιβάλλον. Ήταν πολύ ευχάριστη εμπειρία. Πήραμε γνώσεις χρήσιμες, μάθαμε πράγματα που θα μας βοηθήσουν τόσο στη διδασκαλία όσο και σε άλλες πτυχές της ζωής μας.

Τα μαθήματα ήταν παραμυθένια, αλλά όσον αφορά τις ΠΑΔ διαπίστωσα ότι οι καθηγητές έχουν διαφορετική άποψη σε ορισμένες πράξεις και μας μπέρδευαν όσον αφορά την έμφαση που δίνανε. Μερικοί αξιολογούσαν λάθος σύμφωνα με αυτά που έχουμε μάθει. Οι αξιολογήσεις πρέπει να μας δίνονται για να βελτιωνόμαστε φορά τη φορά. Ο χρόνος ήταν λίγος για μια πολύ καλή πτυχιακή.

Θα έλεγα πως το μάθημά σας δεν ήταν ένα κλασικό μάθημα. Είχε ιδιαιτερότητα όχι μόνο στον τρόπο διδασκαλίας αλλά και στο ύφος, στην ατμόσφαιρα που το συνόδευε. Είχε έντονο χαρακτήρα, κάποιες φορές «ξεχνούσα» τον τίτλο του μαθήματος. Δεν μου έμειναν τόσο τα μαθήματα, ή η ύλη να το πω διαφορετικά, αλλά κάτι πιο ολιστικό, πιο γεμάτο, πιο σημαντικό για μένα κατά τη φοίτησή μου στην ΑΣΠΑΙΤΕ.

Μια ενδιαφέρουσα εμπειρία. Μια βουτιά στα βαθιά νερά της ψυχολογίας με σωσίβιο τον κ. Οικονόμου και φάρο την ΑΣΠΑΙΤΕ. Ρηχά είναι καλέ, μπείτε! Δοκιμάστε το άγνωστο.

Τα μαθήματα ήταν πολύ ενδιαφέροντα. Όχι μόνο το αντικείμενο, αλλά και ο τρόπος προσέγγισης. Με βοήθησαν να καταλάβω, εκτός από αυτά που διδάχτηκα ως πληροφορίες, τη δική μου τοποθέτηση μέσα στα πράγματα.

Ήταν μια πολύ δυνατή, ευχάριστη εμπειρία και εποικοδομητική μπορώ να τονίσω. Υπήρχε όση αυτονομία χρειάζεται ένας φοιτητής αλλά και ο απαραίτητος συντονιστικός ρόλος του καθηγητή. Χρησιμοποιήθηκε ως επί το πλείστον η ομαδοσυνεργατική διδασκαλία, η οποία αποτέλεσε παράδειγμα για εφαρμογή της στις διδασκαλίες μας (ΠΑΔ).

Ευχάριστο κλίμα. Ενδιαφέρον το μάθημα. Καλύφθηκαν τα βασικά σημεία της ύλης ανώδυνα. Πολύ καλή επικοινωνία με τους μαθητές.

15 από τους 28. Και οι άλλοι;

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.