Μάθημα ΕΨ08γ: Τι δυσκολεύει και τι ευνοεί τη μάθηση (άσκηση)


Πρώτη δημοσίευση 1-05-2010

effective-learning

Τι ευνοεί τη μάθηση

Το ανοιχτό σχολείο

Η διδακτική μεθοδολογία: συμμετοχικές – ομαδοσυνεργατικές τεχνικές

Η επάρκεια των εκπαιδευτικών ως προς την εφαρμογή της πολλαπλής νοημοσύνης

Η δημιουργία ευνοϊκού κλίματος στην τάξη

Κατάλληλο φυσικό και κτιστό περιβάλλον, εξοπλισμός και υποδομές του σχολείου

Η παιδαγωγική κατάρτιση επιπέδου από τους εκπαιδευτικούς

Η κοινωνία, στο βαθμό που επικρατεί ευημερία και αξιοκρατία

Η οργάνωση του σχολείου

Η όλη προσωπικότητα του εκπαιδευτικού

Η πρωτοβουλία και αυτενέργεια των μαθητών

Τα άρτια σχολικά εγχειρίδια

——————————————————————————————-

Learning_Disabilities

Τι δυσκολεύει τη μάθηση

Άγνοια από μέρους των εκπαιδευτικών της ορθής αξιολόγησης και αυτοαξιολόγησης

Προβλήματα στις υποδομές του σχολείου

Κοινωνική – πολιτική αστάθεια – αβεβαιότητα για το μέλλον (ιδίως για ωρομίσθιους και αναπληρωτές καθηγητές)

Χαμηλές αμοιβές – ωρομίσθιοι – έλλειψη εκπαιδευτικού προσωπικού

Μη επαρκής γνώστη εκπαιδευτικών στο γνωστικό ή/και παιδαγωγικό αντικείμενο

Εξεταστικό σύστημα

Εξοντωτικά ωράρια

Κακές παρέες

Αναπηρίες

Μαθησιακές δυσκολίεςΔυσλεξία

Μειωμένη Ευφυΐα

Κοινωνική κρούστα μαθητών – μεγάλη ανομοιογένεια στις τάξεις

Κακή διαχείριση σχολικού χρόνου

——————————————————————————————-

Advertisements

One thought on “Μάθημα ΕΨ08γ: Τι δυσκολεύει και τι ευνοεί τη μάθηση (άσκηση)

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s