Το ποδήλατο (3). Η ιστορία της Μαρίας.


Αντί ποδηλάτου … ο ύπουλος ποδηλάτης.

Γεννήθηκα και έζησα τα παιδικά μου χρόνια στη Φρανκφούρτη της Γερμανίας. Μια μέρα λοιπόν στην ηλικία των 7, σκανταλιάρα και άτακτη ως συνήθως, με μάλωσαν για τα καλά για μια ζημιά που έκανα. Θύμωσα τόσο πολύ που φώναξα: «Έτσι; Θα φύγω και θα με ψάχνετε για μέρες!». Αφού λοιπόν έκλεισα πίσω μου δυνατά την πόρτα, προχώρησα δυο βήματα και είχα ήδη μετανιώσει για τη βλακώδη συμπεριφορά μου. Δεν ήθελα όμως να γυρίσω πίσω γιατί θα γελούσαν όλοι και προτίμησα να συνεχίσω να περπατάω. Πήρα λοιπόν ένα δρόμο, ο οποίος ακολουθεί τον ποταμό Nidda (παραπόταμος του Δούναβη) και κάποια στιγμή βρέθηκα τριγυρισμένη από απέραντο γρασίδι, πάρκα και δέντρα. Που και που περνούσε καμιά μητέρα με το καρότσι της ή κανένας αθλητής τρέχοντας, αλλά σε γενικές γραμμές υπήρχε νέκρα. Και ενώ ήμουν βυθισμένη στη σκέψη μου προσπαθώντας να σκεφτώ δικαιολογία για το γυρισμό μου, με σταματάει ένας κύριος όντας πάνω στο ποδήλατό του. «Ανέβα να πάμε μια βόλτα» μου λέει. Εγώ κοκάλωσα. «Από πού βρέθηκε αυτός στα ξαφνικά και τι θέλει από μένα;» σκέφτηκα. «Όχι, βιάζομαι, γιατί η μαμά μου με περιμένει λίγο πιο εκεί.» του λέω χωρίς να είμαι σίγουρη ότι τον έπεισα. «Μα έχω και καραμέλες και ζαχαρωτά, έλα …» Μόλις άκουσα τις καραμέλες τρομοκρατήθηκα. Άρχισα να τρέχω σαν τρελή. Κάποια στιγμή τον είδα με την άκρη του ματιού μου να με ακολουθεί. Κάτι μου φώναζε … Άρχισα να τρέχω ποιο δυνατά και να διασχίζω το γρασίδι και δύσκολα σημεία ώστε αυτός να δυσκολεύεται. Τελικά εγκατέλειψε! Έφτασα στο σπίτι λαχανιασμένη, έτοιμη να βάλω τα κλάματα. Διηγήθηκα την ιστορία στους δικούς μου, μήπως και με συμπονέσουν, αλλά πάλι με μάλωσαν για την απερισκεψία μου που έφυγα. Αυτή τη φορά όμως δεν με ένοιαζε: μου έφτανε που βρισκόμουν στο ΣΠΙΤΙ, το ασφαλές γεμάτο αγάπη σπίτι! Νιώθω πολύ τυχερή που δεν μου συνέβη κάτι κακό εκείνη την ημέρα και νομίζω πως το περιστατικό αυτό ήταν καθοριστικό τόσο για την μετέπειτα ωρίμανσή μου όσο και για την συμπεριφορά μου.

One thought on “Το ποδήλατο (3). Η ιστορία της Μαρίας.

Σχολιάστε

