Μαθητές, εκπαιδευτικοί, σχολεία, υπολογιστές και λογισμικό.


Άν ένας μαθητικός υπολογιστής είναι ένα εργαλείο μάθησης μέσα και έξω από την τάξη …

  • Τότε και το λογισμικό που περιέχεται στον υπολογιστή θα πρέπει να βοηθά τους μαθητές να μαθαίνουν.
  • Αν αυτό το λογισμικό είναι ένα κλειστό κουτί – μη ελεύθερα διαθέσιμο, γεμάτο με μη τροποποιήσιμα προγράμματα, άχρηστα για μαθητές,
  • Τότε, το μόνο που μπορούμε να μάθουμε με αυτό είναι να το χρησιμοποιούμε σωστά…ή αλλιώς να γίνουμε αριστούχοι πιστοποιημένοι με ECDL..
  • Αν είναι έτσι, ίσως και να μην άλλαζαν πολλά στο εκπαιδευτικό μας σύστημα αν τελικά αγοράζαμε τέτοιους μαθητικούς υπολογιστές..
  • Η χρήση Ελεύθερου Λογισμικού / Λογισμικού Ανοικτού Κώδικα (ΕΛ/ΛΑΚ) αλλάζει αυτό το κλειστό, μονόδρομο εκπαιδευτικό παράδειγμα.
  • Όταν ο μαθητικός υπολογιστής περιέχει ΕΛ/ΛΑΚ, δημιουργούνται οι προϋποθέσεις ώστε οι μαθητές να:
  • αποκτήσουν μια πιο συνολική αντίληψη των ψηφιακών τεχνολογιών
  • να πειραματίζονται ελεύθερα, να επαναχρησιμοποιούν το περιεχόμενο
  • να συμμετέχουν σε κοινότητες και να συνεργάζονται στη διαμόρφωση της ίδιας της τεχνολογίας
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s