ΠΑΔ: για να πάρετε ιδέες!


Αξιολόγηση Οικονόμου

Το Διαδίκτυο & ο Παγκόσμιος Ιστός – Φύλλο Εφαρμογής

Το Διαδίκτυο & ο Παγκόσμιος Ιστός – Φύλλο Ελέγχου

Το Διαδίκτυο & ο Παγκόσμιος Ιστός – Σχέδιο Μαθήματος

Οικονόμου – Μάθηση σε ομάδες – Φύλλο πληροφοριών

Οικονόμου – Μάθηση σε ομάδες – Φύλλο δραστηριότητας

Οικονόμου – Μάθηση σε ομάδες – Μικροδιδασκαλία 20΄

Γραφικά και Στατική Εικόνα – Φύλλο Εφαρμογής

Γραφικά και Στατική Εικόνα – Φύλλο Ελέγχου

Γραφικά και Στατική Εικόνα – Σχέδιο Μαθήματος

ή όλα μαζί εδώ.

3 thoughts on “ΠΑΔ: για να πάρετε ιδέες!

  1. Γεια σας κ. Οικονόμου! Με το ποστ αυτό με πήγατε χρόνια πίσω, δεν περίμενα να δω τις ΠΑΔ μου αναρτημένες! Τότε μας φαινόταν σαν παιχνίδι, εμένα τουλάχιστον, τώρα είναι πραγματικότητα και αυτό αντανακλάται στην καθημερινή πλέον διδασκαλία όπου αναδύονται στην επιφάνεια γνώσεις και πράγματα που μάθαμε στην ΑΣΠΑΙΤΕ και κυρίως στις ΠΑΔ κι υπάρχουν μέσα μας στο υποσυνείδητο (ή στο ασυνείδητο; Ο Freud δεν ήταν ποτέ το δυνατό μου σημείο).
    Να είστε καλά και σας στέλνω αγωνιστικούς χαιρετισμούς από το πεδίο δράσης, από τα σχολεία της Ροδόπης.

    Δήμητρα

  2. Είμαι καινούργιος στα ΑΣΠΕΤΕ..και μου λύσατε τα χέρια…για το πως θα προετημάσω..την 1η μου μικροδιδασκαλία…
    Με εκτίμηση,
    Χρήστος..

Σχολιάστε

