Μάθημα ΕΨ00: Πίνακας ελέγχου για την πρώτη συνάντηση εκπαιδευτικού – μαθητών


Πρώτη δημοσίευση 4-10-2007

Δώδεκα ερωτήματα που ζητούν απαντήσεις από τον εκπαιδευτικό μετά την πρώτη συνάντηση με τους φοιτητές/μαθητές του…

  • Ήμουν ενθουσιώδης;
  • Τακτοποίησα κατάλληλα την αίθουσα για τις δραστηριότητες της ημέρας;
  • Έγραψα το όνομά μου και τον τίτλο του μαθήματος στον πίνακα;
  • Προγραμμάτισα μια δραστηριότητα που να «σπάσει τον πάγο»;
  • Βρήκα έναν τρόπο να αρχίσω να μαθαίνω τα ονόματα των μαθητών;
  • Βρήκα έναν τρόπο να συγκεντρώσω πληροφορίες για το υπόβαθρο των μαθητών, τα ενδιαφέροντά τους, τις προσδοκίες τους για το μάθημα, τις ερωτήσεις και τις ανησυχίες τους;
  • Παρουσίασα τη διδακτέα ύλη με πληρότητα και σαφήνεια;
  • Περίγραψα πώς θα αξιολογηθούν οι μαθητές;
  • Ανακοίνωσα τις αναγκαίες πληροφορίες;
  • Βρήκα έναν τρόπο να συλλέξω την ανατροφοδότηση των μαθητών;
  • Οι μαθητές θα επιθυμήσουν να ξαναρθούν στο επόμενο μάθημα μετά την εμπειρία του πρώτου;
  • Εγώ, θα επιθυμήσω να ξαναρθώ την επόμενη φορά;

 

Δημοσιεύτηκε από τον AnOiko

Ψυχολόγος, Μαθηματικός, Αναπληρωτής Καθηγητής Παιδαγωγικού Τμήματος Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. στη Θεσσαλονίκη (Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Π.Ε.ΣΥ.Π. και Μ.Π.Σ. "Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης")

3 σκέψεις σχετικά με το “Μάθημα ΕΨ00: Πίνακας ελέγχου για την πρώτη συνάντηση εκπαιδευτικού – μαθητών

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: