ΑΣΠΑΙΤΕ, ΕΠΠΑΙΚ, Β΄ΕΞΑΜΗΝΟ 2010-11, 28/03/2011, ΤΜΗΜΑ Ε5

Μάθημα: «Παιδαγωγική Ψυχολογία και Διαπροσωπικές Σχέσεις»

Θεματική Ενότητα: «Brainstorming και συνεργασία στην τάξη»

1.    Να τρώω γλυκό (γενικώς να τρώω).

2.    Να βάζω ζάχαρη και καφέ στο ποτήρι.

3.    Να δίνω σιρόπι στα παιδιά μου.

4.    Να κάνω θόρυβο, χτυπώντας το σε μια κατσαρόλα, σαν παιχνίδι για τα παιδιά.

5.    Δοσομετρητής.

6.    Για ανακάτεμα.

7.    Για σερβίρισμα.

8.    Να μάθω στο παιδί μου πώς να τρώει.

9.    Να βάζω μέλι στο τσάι.

10. Να κάνω το πείραμα του Uri Geller.

11. Να παίρνω τη δόση μου…

12. Να διαλύσω  μια ασπιρίνη.

13. Να βάλω τα παπούτσια μου.

14. Αναγκαστική χρήση αν δεν έχω κουτάλι σούπας.

15. Να ξύσω κάτι που έχει κολλήσει.

16. Να δοκιμάσω το φαγητό καθώς μαγειρεύω.

17. Να το κολλήσω στη μύτη σαν αστείο.

18. Να σπάσω ένα αβγό.

19. Να πετάξω κάτι σε κάποιον, σα σφεντόνα.

20. Να παίξουμε το παιχνίδι «μπουκάλα» αν δεν έχουμε μπουκάλι.

21. Να παίξω τα κάλαντα χτυπώντας δυο κουταλάκια μεταξύ τους.

22. Να σκάψω τούνελ για να αποδράσω από τη φυλακή.

23. Να λιμάρω τα κάγκελα της φυλακής.

24. Να το χτυπήσω στο πιάτο, για να σερβιριστεί πιο γρήγορα το φαγητό.

25. Να το βάζει το μωρό στο στόμα του για να ανακουφιστεί όταν βγάζει δόντια.

26. Να ανοίξω το καπάκι ενός μπουκαλιού.

27. Να ζωγραφίσω καμπύλες.

28. Να γεμίσω κάτι.

29. Να χαράξω κάτι σε μια επιφάνεια.

30. Ως εργαλείο συλλογής άλλου αντικειμένου μέσω μιας κλωστής.

31. Να με χτυπήσει το ρεύμα.

32. Να το πλύνω.

33. Ως κεραία.

34. Να χτυπήσω κάποιον.

35. Να το κολλήσω σε χαρτόνι.

36. Να πατήσω πατάτες για πουρέ.

37. Να το καταψύξω.

38. Να το ζυγίσω.

39. Να το καρφώσω στο χώμα.

40. Να «ισιώσω» μια επιφάνεια από υλικό όπως π.χ. αλεύρι.

41. Να αποτυπώσω το σχήμα του σε χαρτί.

42. Να το κρεμάσω από ένα κορδόνι για διακοσμητικό.

43. Για να κλείσω το ένα μου μάτι.

44. Να παίξω κουταλοδρομίες.

45. Να το ζωγραφίσω και να παίξω κουκλοθέατρο – κουταλοθέατρο.

46. Να το φορέσω στα μαλλιά σαν κοκαλάκι.

47. Να το φορέσω στο λαιμό σαν κρεμαστό.

48. Να το φορέσω σαν «καρφίτσα».

49. Ως καθρεφτάκι.

50. Ως φονικό όπλο.

51. Να το φυτέψω σε μια γλάστρα.

52. Να το τρυπήσω για να γίνει τρυπητό – κουταλάκι πουά.

53. Να σχηματοποιήσω ένα άμορφο κομμάτι πάγου.

54. Να το λιώσω και να του δώσω άλλη μορφή (σε καλούπι).

55. Να το γεμίσω χώμα και να φυτέψω μια φακή.

56. Να ανοίξω τρύπες στην επιφάνεια μιας πίτας.

57. Να ξύσω το κεφάλι μου.

58. Να δημιουργήσω πολύφωτο και πίνακα.

59. Να τσαπίσω μια γλάστρα.

60. Να φτιάξω μια μεταλλική κούκλα.

61. Για να πιέσω τη γλώσσα μου.

62. Με πλαστικά κουταλάκια ως ανεμιστηράκι.

63. Ως στόπερ σε πόρτες.

64. Για να τρίψω τα χέρια μου μετά από χρήση σκόρδου.

65. Ως πηγή έμπνευσης για τραγούδια.

66. Ως δείκτης ρολογιού.

67. Ως πλήκτρο σε πιάνο.

68. Να ανακατέψω χρώματα.

69. Για να χτυπήσω ένα ταμπούρλο.

70. Για να ζωγραφίσω στην άμμο.

71. Για να σβήσω μια φωτιά.

72. Για κομπρέσες στα μάτια.

73. Για να κατεβάσω τη θερμοκρασία.

(Γραμματεία: ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ)