Τι άλλο; Πώς αλλιώς; Η δημιουργικότητα και η καινοτομία στο σχολείο!


Πηγή κειμένου: http://www.scribd.com/doc/13233515/-

Πρώτη δημοσίευση: 26-3-2009

Πηγή φωτογραφίας: Λογομνήμων

2011_WIKI_AnOiko_Creativity

Ο Torrance (Torrance, E. Paul) στο έργο του Rewarding Creative Behavior (Ανταμείβοντας τη δημιουργική συμπεριφορά) προτείνει στους δασκάλους πέντε αρχές που βοηθούν στην ανάπτυξη των δημιουργικών ικανοτήτων μέσα στη σχολική αίθουσα:

1.  Να σέβεστε τις ασυνήθιστες ερωτήσεις.
2.  Να σέβεστε τις ασυνήθιστες ιδέες που μαρτυρούν φαντασία.
3.  Να δείχνετε στους μαθητές σας ότι οι ιδέες τους έχουν αξία.
4.  Να αναθέτετε κάθε τόσο στους μαθητές σας εργασίες που θα γίνονται για άσκηση, χωρίς την απειλή της βαθμολογίας.
5.  Να βαθμολογείτε συνεκτιμώντας τα αίτια και τις συνέπειες.

(πηγή: Εκπαιδεύοντας τον δημιουργικό μαθητή)

——————————————————————————

Advertisements

3 thoughts on “Τι άλλο; Πώς αλλιώς; Η δημιουργικότητα και η καινοτομία στο σχολείο!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s