Πρώτη δημοσίευση 27 Απριλίου 2011

Τελευταία ενημέρωση 03-03-2014

Πολλά σημαντικά συνέδρια πλέον αναρτούν τα πρακτικά των εργασιών τους στο διαδίκτυο.

Η πρόσβαση στα περιεχόμενά τους είναι δυνατή όχι μόνο από τους συμμετέχοντες, που παραδοσιακά τα αποκτούσαν αυτοδικαίως, αλλά και από όλους όσοι έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο. Αυτό έχει πολλαπλά οφέλη για όλους: διάδοση της επιστημονικής γνώσης με απίστευτους ρυθμούς σε όλο τον κόσμο, σε φοιτητές, ερευνητές, απλούς πολίτες, αλλά και αναγνωρισιμότητα των συγγραφέων-επιστημόνων, αφού τα κείμενά τους βρίσκονται πλέον εύκολα και άρα χρησιμοποιούνται από τους άλλους ερευνητές της επιστημονικής κοινότητας.

Στη σελίδα αυτή ξεκινώ με την παρουσίαση των πρακτικών που βρήκα σε μια πρώτη έρευνα, αλλά ο κατάλογος θα μεγαλώνει συνέχεια. Στείλτε μου κι εσείς ηλεκτρονικές διευθύνσεις στις οποίες υπάρχουν πρακτικά συνεδρίων χρήσιμων για τη δουλειά μας στην ΑΣΠΑΙΤΕ.

————————————————————————————————————————————————————————————–

2004 και παλαιότερα

  • 3ο Πανελλήνιο  Συνέδριο Κρήτη, 9-11 Μαΐου 2002, Διδακτική των Φυσικών Επιστημών & Εφαρμογή Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση  http://www.clab.edc.uoc.gr/aestit/3rd/contributions.htm

————————————————————————————————————————————————————————————–

2005

————————————————————————————————————————————————————————————–

2006

ΟΡΓΑΝΩΣΗ: Γενική Γραμματεία Εκπαίδευσης Ενηλίκων, Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Μαγνησίας, Δήμος Βόλου

————————————————————————————————————————————————————————————–

2007

————————————————————————————————————————————————————————————–

————————————————————————————————————————————————————————————–

2008

————————————————————————————————————————————————————————————–

2009

  • 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής των Μαθηματικών (ΕΝ.Ε.ΔΙ.Μ.) 2009, Ρόδος. Τα πρακτικά του συνεδρίου σε ηλεκτρονική μορφή είναι διαθέσιμα για μεταφόρτωση:  Πρακτικά ΕΝΕΔΙΜ2009 (zip)

————————————————————————————————————————————————————————————–

————————————————————————————————————————————————————————————–

————————————————————————————————————————————————————————————–

———————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

2010

————————————————————————————————————————————————————————————–

2011

————————————————————————————————————————————————————————————–

2012

————————————————————————————————————————————————————————————–

  • 5ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε.: Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: «Το Σταυροδρόμι της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη», Ιωάννινα, 26-28 Νοεμβρίου 2010: http://peekpe.intelico-web.net/syn5/syn5/

————————————————————————————————————————————————————————————–

————————————————————————————————————————————————————————————–

6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής
http://pdkap.sch.gr/praktika2012/

————————————————————————————————————————————————————————————–

2013

————————————————————————————————————————————————————————————–

————————————————————————————————————————————————————————————–

Επίσης:

  • 1998-2013 – Πρακτικά συνεδρίων που έχει οργανώσει η ΕΤΠΕ. http://www.etpe.gr/new/ η ΕΤΠΕ εκπροσωπεί τους Έλληνες επιστήµονες των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) µε κοινό ενδιαφέρον τις εφαρµογές τους στην εκπαίδευση και συνεισφέρει στην ανάπτυξη της επιστηµονικής έρευνας στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση.http://www.etpe.gr/new/conferences/list
  • 1992-2012. Mathematics Education Research Group of Australasia Incorporated (MERGA). Πρόσβαση στα πρακτικά των συνεδρίων της MERGA. http://www.merga.net.au/node/37

————————————————————————————————————————————————————————————–

Research in Educational Technology: Delopment and Practice

Proceedings of the 2013 edition of ICICTE

Session 1: Professional Development via ICT in Higher Education: Preparation of Teachers and Others Session 2: Beyond Instruction: Business and community-work issuesSession 3: Effecting Changes in Higher Education through ICTSession 4: Foundational Matters: Focus on various ICT strategies in primary and elementary school environmentsSession 5: ICT from Classroom to UniversitySession 6: The Open Access MovementSession 7: Feedback and Assessment for Improvement: Application of ICTs Session 8: Improving On-Line Course Design & Delivery in Higher Education ISession 9: Improving On-Line Course Design & Delivery in Higher Education IISession 10: Simulations and Gaming in Primary and Elementary EducationSession 11: Power, potential, and potential challengesSession 12: Innovative theories and practices using Web 2.0Session 13: Country AND Inter-Country Level Initiatives with ICT Policy and Practice

——————————————————————————————-

2014

Πρακτικά του 3ου Πανελλήνιου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου Ημαθίας που πραγματοποιήθηκε στη Νάουσα στις 4, 5 και 6 Απριλίου 2014Συνέδριο με σύστημα κριτών, ISBN: 978-960-99301-1-6.