Μάθημα ΕΨ08γ: Τι εμποδίζει τη μάθηση (άσκηση)


  1. Έλλειψη εκπαιδευτικών από τα σχολεία (μη έγκαιρη στελέχωσή τους)
  2. Η κακή οργάνωση του εκπαιδευτικού συστήματος (συνεχείς αλλαγές)
  3. Η μικρή διάρκεια του σχολικού έτους
  4. Το αναχρονιστικό  αναλυτικό πρόγραμμα  μαθημάτων
  5. Τα κακογραμμένα βιβλία
  6. Ο υλικοτεχνικός εξοπλισμός του σχολείου
  7. Η έλλειψη οπτικοακουστικών μέσων από το σχολείο
  8. Η γεωπολιτική θέση του σχολείου
  9. Το ωρολόγιο πρόγραμμα
  10. Στερεότυπα, προκαταλήψεις, παρανοήσεις καθηγητών
  11. Η ανεπαρκής κατάρτιση εκπαιδευτικού
  12. Η αυθεντία  του εκπαιδευτικού
  13. Η αδιαφορία του εκπαιδευτικού
  14. Προβλήματα υγείας του εκπαιδευτικού
  15. Οι χαμηλές αμοιβές του εκπαιδευτικού
  16. Η συναισθηματική φόρτιση εκπαιδευτικού
  17. Η έλλειψη συμβολαίου μάθησης μεταξύ καθηγητή και μαθητών
  18. Το δυναμικό της τάξης
  19. Το μέγεθος της τάξης
  20. Η παραπαιδεία
  21. Εξωγενείς αστάθμητοι παράγοντες  επικαιρότητας (διαφορές εκδηλώσεις, ποδοσφαιρικοί αγώνες, τηλεοπτικές σειρές, …)
  22. Η ανάπτυξη τεχνολογίας (facebook – διαδικτυακά παιχνίδια – internet)
  23. Οι επικρατούσες κοινωνικοπολιτικές συνθήκες
  24. Απεργίες – κινητοποιήσεις (μαθητών –καθηγητών)
  25. Αποτυχημένα κοινωνικά πρότυπα
  26. Οικονομικά προβλήματα οικογένειας
  27. Μικρή ενασχόληση της οικογένειας με τη μάθηση του παιδιού τους
  28. Ψυχολογικά προβλήματα – νοητικά προβλήματα – μαθησιακές δυσκολίες
  29. Η ανεπαρκής διατροφή του μαθητή
  30. Η συναισθηματική φόρτιση του μαθητή
  31. Στερεότυπα, προκαταλήψεις, παρανοήσεις του μαθητή
  32. Προβλήματα υγείας του μαθητή – ορμονικές διαταραχές του μαθητή
  33. Έλλειψη ερεθισμάτων και ενδιαφερόντων από το μαθητή
  34. Άγχος, κούραση του μαθητή

(Το έστειλε η Μαριάννα)

Advertisements

2 thoughts on “Μάθημα ΕΨ08γ: Τι εμποδίζει τη μάθηση (άσκηση)

  1. Εφόσον γνωρίζετε τα προβλήματα γιατί δεν τα λύνεται όλοι μαζί? Σε ώρα πολεμου οικονομικής αστάθειας όλοι πρέπει να κάνουν πίσω να συγκεντρωθούν στα βασικά k στα πιο αναγκαία που θα βγάλουν ποιοτικούς μαθητές όπως πριν χρονια που υπήρχαν πραγματικοί δάσκαλοι με μαθητές
    που διψούσαν για μάθηση k γονείς που ανάθρεφαν αγωνιστές αυτοδημιούργητους k όχι κακομαθημένα, βολεμένα, επιτάχτηκα k ανευφινα παιδιά που απαιτούν να έχουν τα πάντα.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s