Αντεστραμμένη τάξη


7c7dedfe617681232d16eced4ed0efa8

Αϊδινοπούλου Βασιλική (2015). ΕΡΕΥΝΑ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΤΗΣ «ΑΝΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΗΣ» ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ. Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων.

Τα οφέλη της εφαρμογής του μοντέλου της «αντεστραμμένης» τάξης καταγράφονται όλο και συχνότερα στη διεθνή βιβλιογραφία. Ανάμεσα στα οφέλη αυτά συγκαταλέγονται η καλύτερη αξιοποίηση του διδακτικού χρόνου μέσα από εκπαιδευτικές δραστηριότητες που εμπλέκουν ενεργά τους μαθητές και επιτρέπουν στον εκπαιδευτικό να εξατομικεύσει την εκπαιδευτική του παρέμβαση για τις ανάγκες κάθε μαθητή. Το μοντέλο της «αντεστραμμένης» τάξης, σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, οδηγεί σε καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα σε επίπεδο κατάκτησης εκπαιδευτικών στόχων. …

2012-05-28_1220

EXTENSION OF A REVIEW OF FLIPPED LEARNING


2012-05-14_1232


THE FLIPPED CLASSROOM TEACHING MODEL AND ITS USE FOR INFORMATION LITERACY INSTRUCTION


539_v-i-p-s-__flipped_classroom_model


5 Steps to Flipping Your Engineering Classroom A step-by-step guide to get started


Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s