blooms-taxonomy-wheel

Ο Μπέντζαμιν Σάμιουελ Μπλουμ (19131999) ήταν Αμερικανός Ψυχολόγος της Εκπαίδευσης, ο οποίος συνεισέφερε στην επιστήμη προτείνοντας την ταξινόμηση των εκπαιδευτικών στόχων (Bloom’s Taxonomy, 1956) και τη θεωρία του για τη Μάθηση (Mastery Learning, 1968). Επίσης, διεύθυνε μια ερευνητική ομάδα, η οποία διεξήγαγε μια σημαντική έρευνα σχετικά με την ανάπτυξη εξαιρετικού ταλέντου, τα αποτελέσματα της οποίας είναι σχετικά με την αναζήτηση της υπεροχής, του εξαιρετικού επιτεύγματος και της ανωτερότητας.

Μεγιστοποίηση της Μάθησης* (Mastery Learning)

ml

*Αποδόθηκε έτσι στα Ελληνικά από την Αναστασία Μαυρίδου το 1992.

Bloom’s revised Taxonomy with verbs!

1dafd765c04293644b92aa8092698493

Bloom’s Taxonomy of Learning Domains

revised_taxonomy

1956                                                –                                            2001-2

Bloom, B. S., Engelhart, M. D., Furst, E. J., Hill, W. H., & Krathwohl, D. R. (1956). Taxonomy of educational objectives: The classification of educational goals. Handbook I: Cognitive domain. New York: David McKay Company.

Anderson, Lorin W., & Krathwohl, David R. (eds.) (2001). A taxonomy for learning, teaching, and assessing: A revision of Bloom’s taxonomy of educational objectives. Allyn and Bacon. ISBN 978-0-8013-1903-7

Krathwohl, David R. (2002). A revision of Bloom’s taxonomy: An overview. Theory Into Practice, 41(4), 212–218. ISSN 0040-5841

 

Advertisements