Αν ήταν να δημοσιευτεί η γνώμη σου… Τι απάντησαν οι σπουδαστές του ΕΠΠΑΙΚ 2017-2018


tree_roots_1

Αν ήταν να δημοσιευτεί η γνώμη σου για την εμπειρία σου τη σχετική με τα μαθήματα που κάναμε μαζί (και ενδεχομένως τις Πρακτικές Ασκήσεις Διδασκαλίας  (ΠΑΔ) και την πτυχιακή εργασία) τι ακριβώς θα ήθελες να γραφτεί;
1.Αν όχι τα πιο ωραία μαθήματα της σχολής, τότε ανήκουν στα πιο ωραία –και ως προς το γνωστικό περιεχόμενό τους και ως προς τον τρόπο που τα γνωρίσαμε. Πτυχιακή εργασία: πολύ ωραίες οι επιλογές θεμάτων και, ειδικότερα, αυτό που μου ανατέθηκε, με τον επιβλέποντα πάντα σε διαθεσιμότητα για υποστήριξη.
2.Αναπτυξιακή Ψυχολογία: Πολύ ενδιαφέρον, πρωτότυπο μάθημα για τον τομέα μου (Γεωπονία), πολύ σημαντικό για την εκπαίδευση και τη διάπλαση χαρακτήρα του εκπαιδευτικού. Εκπαιδευτική Ψυχολογία: Συνέχεια μαθήματος Αναπτυξιακής Ψυχολογίας, σημαντικό μάθημα στη διαμόρφωση του χαρακτήρα του εκπαιδευτικού.
3.Αναφερόμενη πρώτα στις ΠΑΔ, θα ήθελα να πω ότι, αν και η προσωπική μου εμπειρία ήταν από όλες καλή, θα έπρεπε η αντιμετώπιση από την πλευρά κάποιων εποπτών να είναι διαφορετική (τουλάχιστον ευγενική). Οι ΠΑΔ γίνονται περισσότερο για να μάθουμε και όχι για να μας «στήσουν στον τοίχο». Από τα δικά σας μαθήματα απόλυτα ικανοποιημένη.
4.Απίστευτο κλίμα στην τάξη, αισιόδοξο, χαρούμενο και τρομερά επικοινωνιακό!
5.Από τα μαθήματα Αναπτυξιακής και Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας αποκόμισα γνωστικές και συναισθηματικές εμπειρίες.
6.Γενικά από την Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. και πολύ ειδικά από τα συγκεκριμένα μαθήματα, πήρα πολύ περισσότερα από όσα ήρθα ή περίμενα να πάρω. Εκτός από αυτό, για μένα το συγκεκριμένο μάθημα λειτουργούσε πολύ χαλαρωτικά. Δεν το έχασα ούτε κάποιες πολύ πιεσμένες χρονικά Δευτέρες. Μάλλον επειδή είστε και Ψυχολόγος.
7.Για μένα ήταν εξαιρετικά χρήσιμη η διδασκαλία σας, καθώς το διάβασμα, για μένα πάλι, εκπαιδευτικού υλικού Ψυχολογίας δεν έχει μόνιμα αποτελέσματα. Επομένως, τα περισσότερα που έμαθα ήταν κατά τις παραδόσεις σας και από τα παραδείγματά σας. Θεωρώ ότι πήρα περισσότερα από τα ελάχιστα που θέλατε να μεταδώσετε. Εξαιρετικά χρήσιμο ήταν και το υλικό μας έχετε δώσει, είτε σε εκτυπώσεις είτε σε ψηφιακή μορφή, και το τεστ προσωπικότητας ήταν εξαιρετικά πετυχημένο στην περίπτωσή μου.
8.Για μένα ήταν μια υπέροχη εμπειρία, δεν ξέρω ακριβώς αν αυτό είχε να κάνει μόνο με τα μαθήματα σας και τον τρόπο που παρουσιάζατε τα μαθήματα σαν ιστορίες, τουλάχιστον για μένα έτσι ακούγονταν, ιστορίες για το κάθε πρόσωπο που έπρεπε να γνωρίσουμε. Πιστεύω δύο μου μείναν ήδη, βλέπετε δεν γνώριζα για το κομμάτι της Ψυχολογίας και πολλά, αλλά σίγουρα άρχισε να μου αρέσει.
9.Για τα μαθήματα: αδιαμφισβήτητα βγήκα κερδισμένος. Για την πτυχιακή: το ασφυκτικό χρονικό πλαίσιο και η μεγάλη απαίτηση σε έκταση κάνει την αξιολόγηση άδικη.
10.Για τα μαθήματα που κάναμε, πολλά δεν τα γνώριζα και τα έμαθα σχετικά καλά. Το σημαντικό είναι ότι αρκετά από αυτά είναι εφαρμόσιμα στην εκπαίδευση και θεωρώ ότι θα με βοηθήσουν.
11.Δεν θα ήθελα να γραφτεί κάτι για αυτό… Απλά θα ήθελα να σχολιάσω ότι ήταν περισσότερο σαν μια δραστηριότητα και όχι σαν μάθημα, σαν ένα ευχάριστο διάλειμμα από την καθημερινότητα. Ήταν ένα κομμάτι γνώσεων που δεν ήξερα ότι μ’ ενδιαφέρει τόσο, ούτε ότι μπορεί να εφαρμοστεί χωρίς να είναι συνειδητή συμπεριφορά.
12.Είναι βέβαιο ότι βελτιώθηκα ως εκπαιδευτικός από την παρακολούθηση των μαθημάτων σας.
13.Είναι βοηθητικά γιατί, πέραν από θεωρητικά, είναι και πρακτικά.
14.Ελάτε! Πάτε να ακούσετε έναν άνθρωπο με βίωμα και τον τρόπο που το μεταφέρει.
15.Έμαθα. Διδάχτηκα. Μου άνοιξαν νέοι ορίζοντες. Ευχής έργον θα ήταν να πλαισιωθεί η Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. με περισσότερα μαθήματα ανάλογου ύφους και γνωστικού αντικειμένου. Αντιπαραβάλλοντας τα δύο αυτά μαθήματα, με τα υπόλοιπα του Ε.Π.ΠΑΙ.Κ. θεωρώ πως το βάρος της αξίας του Πιστοποιητικού παιδαγωγικής επάρκειας οφείλεται κατά 80% σε αυτά.
16.Ένα ιδιαίτερα ξεχωριστό μάθημα, το ενδιαφέρον του οποίου κρατήθηκε και διατηρήθηκε σε πολύ υψηλό επίπεδο καθ’ όλη τη διάρκεια των δύο εξαμήνων.
17.Ενδιαφέρον γνωστικό αντικείμενο, αλλά πολύ πιεστικό όλο το Πρόγραμμα. Μας δημιούργησε έντονα ψυχοσωματικά προβλήματα.
18.Ενδιαφέρον μάθημα με πολύ καλή κατάρτιση του καθηγητή και ευχάριστος ο τρόπος προσέγγισης της γνώσης.
19.Ενδιαφέροντα μαθήματα. «Διασκεδαστικός» ο τρόπος διδασκαλίας μέσα από παραδείγματα και συζητήσεις. Η αμεσότητα του διδάσκοντα και η αγάπη του για τους σπουδαστές και για τα αντικείμενά του αποτελούν παράδειγμα για εμάς. Μακάρι να γίνω αντάξιος εκπαιδευτικός και μακάρι όλοι οι εκπαιδευτικοί να ενστερνίζονταν τις αρχές του διδάσκοντα.
20.Εξαιρετικά!
21.Εξαιρετική εμπειρία η φετινή επιμόρφωση, στο πλαίσιο της οποίας παρακολουθήσαμε και τα μαθήματα Ψυχολογίας από τον κ. Α. Οικονόμου. Τα μαθήματα ήταν πολύ ενδιαφέροντα, με πολύ «εντυπωσιακές», από πλευράς εκπαίδευσης, ασκήσεις, εύχρηστες στο σχολείο μας. Η διδασκαλία με αγάπη, υπομονή και μεράκι. Πάντα με χαμόγελο και διάθεση να εξηγήσει και να απλοποιήσει και τις πιο δύσκολες θεωρίες! Γλυκύτατος!
22.Εξέλαβα πολλές γνώσεις πάνω στο αντικείμενο της διδασκαλίας και ειδικότερα στο κομμάτι της Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας. Ειδικά εγώ που δεν είχα προηγουμένως κάποια επαφή με το αντικείμενο, τα μαθήματα αυτά με βοήθησαν να μάθω κάποια βασικά πράγματα, όσον αφορά στην Ψυχολογία, που θα με βοηθήσουν, όχι μόνο στο πώς να διαχειρίζομαι σωστά καταστάσεις με τα παιδιά, αλλά και εμένα με ωφέλησαν προσωπικά. Όσον αφορά στην ΠΑΔ βοηθήθηκα αρκετά, καθώς μέχρι τότε είχα μπλοκάρει ψυχολογικά.
23.(Εμπειρία:) Εποικοδομητική – Ενδιαφέρουσα – Πρωτόγνωρη – Κουραστική.
24.Η Αναπτυξιακή Ψυχολογία σίγουρα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για όλους και η εμπειρία στο σχετικό μάθημα ακούμπησε μερικές φορές σημεία, τα οποία θέλουμε να παραμένουν κρυμμένα και προφυλαγμένα. Ήτανε τροφή για δημιουργική και εποικοδομητική σκέψη. Ευχάριστη, αλλά μερικές φορές ζόρικη, όπως όταν ανακαλύπτεις τα λάθη σου.
25.Η γνώμη μου για τα μαθήματά σας είναι εξαιρετική. Έμαθα πολλά για ένα αντικείμενο (αυτό της Ψυχολογίας) και νομίζω ότι δεν θα μου δοθεί η ευκαιρία να ακούσω και να μάθω στο μέλλον. Ένα καινούριο κεφάλαιο για εμένα και ο τρόπος της διδασκαλίας σας απίστευτος!
26.Η δυνατότητα που μου δόθηκε να γνωρίσω μια άλλη επιστήμη που έχει επίκεντρο τον άνθρωπο και προσπαθεί να τον ερμηνεύσει.
27.Η έκταση των επιστημονικών πεδίων και το εύρος των γνώσεων.
28.Η εμπειρία μου στο μάθημα της Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας ήταν μια πολύ όμορφη και απροσδόκητη εμπειρία. Μέσα από τη βιωματική μάθηση και τον προβληματισμό που δεχόμασταν από τον καθηγητή διαμορφώναμε το μάθημα με τον δικό μας τρόπο, γεγονός που μας κρατούσε αμείωτο το ενδιαφέρον, χωρίς να μετράμε τα λεπτά της ώρας για να τελειώσει το μάθημα.
29.Η εμπειρία μου στο μάθημα της Ψυχολογίας (Αναπτυξιακή και Εκπαιδευτική) είναι πολύ όμορφη. Είδα αυτή τη μαθησιακή περιοχή με μία άλλη ματιά, πιο ολοκληρωμένη και πιο βαθιά. Αυτό που με γοήτευσε είναι αυτή η διαφορετική προσέγγιση του συγκεκριμένου μαθήματος, η πιο ήρεμη, η πιο βαθιά, η πιο ουσιαστική, χάρη στο χειρισμό του εκπαιδευτικού που το παρουσίαζε.
30.Η ευκαιρία για να διδαχθείς πώς να συμπεριφέρεσαι ως εκπαιδευτικός!
31.Ήταν ένα πολύ ενδιαφέρον μάθημα, μέσα από το οποίο η αμεσότητα επικοινωνίας εκπαιδευόμενου-εκπαιδευτικού, αλλά και οι εμπειρίες-γνώσεις που αποκομίσθηκαν, βοήθησαν στην προσωπική αυτοβελτίωση και την περαιτέρω κατανόηση των στόχων  κάθε εκπαιδευτικής ενότητας.
32.Ήταν ευχάριστη εμπειρία, δεν ήθελα να χάνω μάθημα παρ’ όλο που το πρόγραμμά μου ήταν φορτωμένο.
33.Ήταν μία σημαντική εμπειρία.
34.Ήταν μία υπέροχη εμπειρία εκπαιδευτική και συναισθηματική. Δόθηκαν πολλά στοιχεία τόσο για τον τρόπο της εκπαιδευτικής διαδικασίας όσο και για τη γενικότερη ψυχολογία των παιδιών.
35.Ήταν τα καλύτερα της Σχολής, τα πιο ευχάριστα και ενδιαφέροντα.
36.Τα μαθήματα ήταν ανέλπιστα επιμορφωτικά και πολύ ενδιαφέροντα. Επίσης, οι ΠΑΔ βοηθούν στην πρακτική άσκηση των όσων διδασκόμαστε. Τέλος, η πτυχιακή εργασία διευρύνει τις γνώσεις για ένα συγκεκριμένο θέμα.
37.Τα μαθήματα που κάναμε μαζί, μου γνώρισαν την επιστήμη της Ψυχολογίας και μου διεύρυναν τις γνώσεις στο συγκεκριμένο αντικείμενο, το οποίο είναι πολύ χρήσιμο, τόσο στην επαγγελματική ζωή, ως εκπαιδευτικός, όσο και στην καθημερινότητα (οικογένεια).
38.Θα ήθελα να γράψω πως από τα μαθήματα που κάναμε μαζί, ειλικρινά συνειδητοποίησα πόσο σημαντικό είναι για έναν άνθρωπο, πόσο μάλλον για έναν παιδαγωγό, να γνωρίσει τον εαυτό του. Πόσες απαντήσεις μπορείς να πάρεις εάν δουλέψεις με την ψυχολογία σου! Σπουδαίο μάθημα!!! Να είστε καλά.
39.Θα πρότεινα ανεπιφύλακτα στους επόμενους σπουδαστές να παρακολουθήσουν τα μαθήματά σας και να σας προτιμήσουν για την πτυχιακή τους εργασία.
40.Και τα δύο μαθήματα κρίνονται απαραίτητα για την ολοκλήρωση του Προγράμματος Ε.Π.ΠΑΙ.Κ. της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε., διότι έμαθα χρήσιμα και ενδιαφέροντα κεφάλαια της ψυχολογίας του ανθρώπου, που θα μου χρησιμεύσουν αργότερα στην αυτογνωσία μου, αλλά και στην ενσυναίσθηση ως προς τους μελλοντικούς μαθητές μου (πρώτα ο Θεός). Δυστυχώς δεν έχω εμπειρία μαζί σας στις ΠΑΔ και στην Πτυχιακή Εργασία.
41.Και τα δύο μαθήματα συνέβαλαν σίγουρα στην πιο ολοκληρωμένη προσέγγιση και κατανόηση της αλληλεπιδραστικής σχέσης εκπαιδευτικού-μαθητή.
42.Καινούρια πράγματα, πληροφορίες, για την ψυχοσύνθεση του ατόμου που μόνο θετικά μπορεί κανείς να τα εκλάβει. Έχετε ένα δικό σας τρόπο που ακόμα και η «παρατήρηση», που ενδεχομένως θα κάνετε, ακούγεται σαν επιβράβευση!!
43.Καλά λόγια σε γενικές γραμμές. Περισσότερο θα έδινα έμφαση στις ιστορίες με τις οποίες μας κρατούσατε το ενδιαφέρον στο μάθημα, κάτι δύσκολο, δεδομένων των συνθηκών (οι περισσότεροι είμαστε εργαζόμενοι).
44.Καταρχάς, δεν θα ήθελα να δημοσιευτεί η γνώμη μου. Ωστόσο, το Πρόγραμμα Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., τα μαθήματα και οι ΠΑΔ αποτέλεσαν για εμένα μια καινούρια εμπειρία και ελπίζω να με βοηθήσουν στο μέλλον στην επαγγελματική μου σταδιοδρομία. Ιδίως για μένα, οι ΠΑΔ ήταν απολαυστικές.
45.Μαθήματα: Πολύ ενδιαφέρουσα η ύλη. Έμαθα για τις θεωρίες γνωστών και άγνωστων σε εμένα ψυχολόγων, τις οποίες βρήκα σημαντικές. ΠΑΔ: Εύστοχες και πολύ πρακτικές επισημάνσεις. Πτυχιακή: Λίγος ο χρόνος. Δεν μπόρεσα να έχω την επαφή που θα ‘θελα με τον καθηγητή και να εμβαθύνω στο θέμα μου.
46.Με έκαναν να γνωρίσω καλύτερα τον εαυτό μου, να εντοπίσω αδυναμίες και ίσως κάποια ταλέντα, που πριν δεν τα ήξερα και με ταξίδεψε στην παιδική μου ηλικία (ποδήλατο) και μου έφερε στη μνήμη όμορφες αναμνήσεις.
47.Με την έναρξη της εβδομάδας στην Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. μία ήταν η κυρίαρχη σκέψη: «Πότε θα έρθει η Πέμπτη που έχουμε τον κ. Οικονόμου;» Αυτό σκεφτόμουν και, νομίζω, αντικατοπτρίζει το πώς αισθανόμουν! Ήταν από τις καλύτερες εμπειρίες της ζωής μου ως εκπαιδευόμενη! Τα μαθήματα ήταν γεμάτα ενσυναίσθηση, ανάπτυξη της πολλαπλής μας νοημοσύνης και αυτοπραγμάτωσης! Σας ευχαριστούμε για την εμπειρία!
48.Μοιράζεται την αγάπη του για την Ψυχολογία και σου την περνάει!!!
49.Ο κ. Οικονόμου κατάφερε τις δύσκολες έννοιες στον κόσμο της ψυχολογίας να τις κάνει λιγάκι πιο κατανοητές και να τις φέρει πιο κοντά στη δικιά μας «πραγματικότητα».
50.Ο κ. Οικονόμου, ως διδάσκων, αλλά και ως άνθρωπος, έχει το χάρισμα να παρακινεί τους μαθητές με ποικίλους τρόπους και να τους εμπλέκει στην εκπαιδευτική διαδικασία. Από τους αγαπημένους διδάσκοντες.
51.Όλα τα μαθήματα στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία και Εκπαιδευτική Ψυχολογία είχαν άμεση σχέση με τη διδασκαλία μας στο σχολείο. Παρ’ όλο που εργάζομαι ως εκπαιδευτικός, ομολογώ ότι τώρα μπήκα στη διαδικασία να σκέφτομαι την αντίδραση κάποιου μαθητή και τη στάση που πρέπει να κρατώ σε κάποιες καταστάσεις.
52.Όσον αφορά τα μαθήματα σας και εσάς τον ίδιο, φεύγω με τις καλύτερες εντυπώσεις. Οφείλω να ομολογήσω ότι θα μου λείψετε. Όσον αφορά το Πρόγραμμα γενικότερα, τις ΠΑΔ και την Πτυχιακή, θα ήθελα να πω πως είναι απαιτητικό και αγχωτικό σε σχέση με το χρόνο που έχουμε.
53.Ότι είναι ένα μάθημα πολύ ενδιαφέρον, έμαθα πολλά πράγματα που μου χρησίμευσαν για τη ζωή μου, κυρίως ως μητέρα και ως εν δυνάμει εκπαιδευτικός. Στις ΠΑΔ δυστυχώς δεν είχα τον κ. Οικονόμου για να εκφέρω άποψη. Στην πτυχιακή είναι πολύ συνεργατικός και επικοινωνιακός.
54.Ότι κρατάτε τους μαθητές «ξύπνιους» μέσα στο μάθημα, με όρεξη να ακούνε τις ωραίες ιστορίες σας και με ενδιαφέρον για το τι μας περιμένει εκεί έξω, χωρίς να φοβηθούμε για κάτι, αλλά να τολμήσουμε.
55.Ότι μας άνοιξε καινούριους δρόμους.
56.Πάρα πολύ ευχάριστη εμπειρία. Ο χρόνος κυλούσε χωρίς να τον καταλαβαίνεις. Το γνωστικό αντικείμενο, αν και δύσκολο, γινόταν με τρόπο ευκολονόητο και ευχάριστο. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν γινόταν εμβάθυνση ή ότι δεν καλύφθηκε η ύλη. Γενικά, δεν ήθελες να τελειώσει.
57.Πολύ ενδιαφέροντα μαθήματα που πρώτη φορά έρχομαι σε επαφή και κυρίως τα μαθήματα που αφορούσαν σε παιδαγωγούς-ψυχολόγους.
58.Πολύ ενδιαφέροντα μαθήματα, χρήσιμα για τη μελλοντική μας πορεία. Μια τέλεια χρονιά!
59.Πολύ καλή εμπειρία, αξίζει να τη ζήσει κάποιος, ακόμη και αν δεν έχει στόχο την εκπαίδευση.
60.Πολύ καλή εμπειρία, πολύ θετικό κλίμα, συνεργασία και καθοδήγηση.
61.Πολύ καλή εμπειρία.
62.Πολύ καλή επαφή καθηγητή-μαθητών, καλή συνεργασία, θετικό κλίμα, αποκόμιση σημαντικών όρων και περιεχομένου Ψυχολογίας.
63.Πολύ καλό πρόγραμμα. Πολύ διάβασμα. Πολλές εργασίες. Κρίμα που έχει μόνο λίγα μόρια.
64.Πρόκειται για μία εκπαιδευτική εμπειρία που αξίζει για κάποιον να συμμετέχει σε αυτήν. Διδασκαλία έξω από το προσδοκώμενο πλαίσιο, με ουσιώδη εκπαιδευτικά αποτελέσματα.
65.Προς συμμαθητές: Αυτό το μάθημα είναι η πόρτα ή καλύτερα το κλειδί που ανοίγει την πόρτα, που οδηγεί στο δωμάτιο με την απόλυτη σιωπή και το απόλυτο σκοτάδι. Αν θες να μάθεις πράγματα για τον εαυτό σου, καλύτερα να μη μιλάς για τον εαυτό σου. Ούτως ή άλλως, όποιος και να μιλάει μας αφορά εξίσου.
66.Ως μάθημα, η Αναπτυξιακή Ψυχολογία με βοήθησε πολύ να καταλάβω τον εαυτό μου, να καταλάβω πώς θα αντιμετωπίζω τους μαθητές μου και πώς θα πρέπει να είναι ο δάσκαλος με βάση την ενσυναίσθηση. Το μάθημά σας ήταν άψογο και η μεταδοτικότητά σας στο έπακρο.
67.Σε γνωστικό επίπεδο, τα δύο μαθήματα προσέφεραν με ευσύνοπτο τρόπο ουσιαστικές πληροφορίες, αλλά και αφορμές προβληματισμού που συνδέονται με τον ρόλο και το έργο του εκπαιδευτικού. Η προσωπικότητα του διδάσκοντα μας ενέπνευσε.
68.Σε ότι αφορά τα μαθήματα και το περιεχόμενό τους, η εμπειρία μου είναι θετική, ανταποκρινόταν στον σκοπό της Σχολής. Για την πτυχιακή εργασία θα προτιμούσα να μπορούσαμε να διαλέξουμε καθηγητές και θέμα ένα μήνα μετά την έναρξη των μαθημάτων, για όποιον θέλει να έχει περισσότερο χρόνο και καλύτερο αποτέλεσμα. Για τις ΠΑΔ θα ήθελα μια πιο ξεκάθαρη και συνολική εικόνα για το τι θέλουν οι «επόπτες», γιατί οι απόψεις τους διίστανται.
69.Σίγουρα θετικό πρόσημο. Το μάθημα βοήθησε να κυλήσει πιο εύκολα μια δύσκολη και φορτωμένη χρονιά.
70.Στην αρχή της χρονιάς, η μία λέξη που μου δόθηκε η ευκαιρία να πω ήταν «άδικο» γιατί ένιωσα πως ο καθηγητής μου με «ψυχολογούσε», ενώ εγώ δεν μπορούσα να κάνω το ίδιο. Σήμερα, που είναι το τέλος θα αλλάξω τη λέξη μου και θα χαρακτηρίσω αυτό το μάθημα ως «διέξοδο», γιατί με τους συμφοιτητές μου λέγαμε όλη τη χρονιά πως είναι η εβδομαδιαία μας ψυχανάλυση, γιατί αυτά που συζητούσαμε μέσα στην τάξη τα διέδιδα σε κόσμο που, είτε ήθελε είτε δεν ήθελε, τα άκουγε αυτά και μόνο γιατί ένιωθα πως ήθελα να δώσω λίγο από τον ενθουσιασμό μου.
71.Στο μάθημα της Αναπτυξιακής Ψυχολογίας: Επιτέλους κατάλαβα όσα είπε ο Φρόιντ! Μου άρεσε πολύ ο Έρικσον και ο Βιγκότσκι. Σε λίγα μαθήματα μάθαμε τους σημαντικότερους ψυχολόγους και τα μαθήματα αυτά έγιναν η αφορμή για περαιτέρω αναζήτηση. Στο μάθημα της Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας: μεγάλη αποκάλυψη ήταν ο Rogers. Περίμενα πότε να έρθει η μέρα που θα έχουμε το μάθημα. Το κλίμα στην τάξη ήταν ήρεμο. Υπήρχε αλληλεπίδραση μεταξύ μας και μαθαίναμε ενδιαφέροντα πράγματα. Δεν με κούραζε καθόλου να ακούω.
72.Συνεργάσιμος και καταρτισμένος καθηγητής. Θετική εμπειρία. Τα μαθήματα έγιναν με τέτοιο τρόπο και δεν προκαλούσαν στους σπουδαστές άγχος και πίεση. Ήταν ενδιαφέροντα, καθώς και ο τρόπος που έγιναν.
73.Το μάθημα του κ. Οικονόμου ήταν πάντα πολύ ενδιαφέρον. Λόγω της εργασίας μου το πρωί, ερχόμουν στα μαθήματα σχεδόν πάντα κουρασμένη και πολλές φορές νυσταγμένη. Κι όμως την ώρα του μαθήματός του, άλλαζε η ψυχολογική μου κατάσταση και παρακολουθούσα το μάθημα με πολύ ενδιαφέρον. Δε βαριόμουν ποτέ!
74.Τα μαθήματα «Αναπτυξιακή Ψυχολογία» και «Εκπαιδευτική Ψυχολογία» πιστεύω πως συμπλήρωσαν ένα μεγάλο κενό που είχα στο γνωστικό μου αντικείμενο, το οποίο πιστεύω πως είναι απαραίτητο στη δουλειά μου.
75.Τα μαθήματα έγιναν όπως ακριβώς τα περίμενα. Έχω να πω ότι υπήρχε αδιάκοπη ενημέρωση, με κάλυψε αρκετά, γνώρισα πολλά καινούρια και ενδιαφέροντα στοιχεία του εαυτού μου. Έμαθα πως θα τα χρησιμοποιώ με σκοπό τη μελλοντική μου επαγγελματική αποκατάσταση στην εκπαίδευση, πώς να αξιολογώ τον εαυτό μου και τους γύρω μου. Για τον κόσμο των συναισθημάτων και τι γίνεται εκεί ήμουν αγράμματος, αλλά μετά τα ερωτηματολόγια αυτογνωσίας, άνοιξαν οι πύλες της γνώσης.
76.Τα μαθήματα είχαν πολύ ενδιαφέρον, αλλά αυτό έχει να κάνει με τον τρόπο που τα παρουσιάζατε εσείς! Πολύ ευχάριστα μαθήματα, με πολύ δόση χιούμορ.
77.Τα μαθήματα ήταν ενδιαφέροντα και πολύ ευχάριστα. Προκαλούσαν το ενδιαφέρον.
78.Τα μαθήματα ήταν ενδιαφέροντα, παρ’ όλο που τα είχα διδαχθεί στην ειδικότητά μου. Ενώ υπήρχε κούραση, τα παρακολουθούσα με ενδιαφέρον λόγω του τρόπου διδασκαλίας του κ. Οικονόμου.
79.Τα μαθήματα ήταν ευχάριστα και ενδιαφέροντα. Είχαν πρακτική αξία για την πιθανή πορεία μας στο χώρο της εκπαίδευσης.
80.Τα μαθήματα ήταν μια ευχάριστη νότα. Ήταν μαθήματα, τα οποία ήταν κάτι παραπάνω από μαθήματα, ήταν μάλλον μαθήματα ζωής. Οι πληροφορίες και οι σκέψεις που ανταλλάξαμε, νομίζω πως μας έκαναν καλύτερους, όχι μόνο εκπαιδευτικούς, αλλά και ανθρώπους. Χάρηκα για τη γνωριμία.
81.Τα μαθήματα ήταν πολύ ενδιαφέροντα και πολύ ωραία.
82.Τα μαθήματα που διδαχθήκαμε μαζί σας ήταν ευχάριστα και ενδιαφέροντα. Παρ’ όλο το φόρτο εργασίας, ο χρόνος περνούσε γρήγορα και το περιεχόμενο του μαθήματος γινόταν με τέτοιο τρόπο, που καθένας μας παρακολουθούσε. Στη συνεργασία με την πτυχιακή εργασία, η επικοινωνία ήταν εύκολη, καθώς ανά πάσα στιγμή υπήρχε απάντηση στις απορίες μου χωρίς άγχος και πίεση.
83.Τα μαθήματα που κάναμε μαζί ήταν ενδιαφέροντα και ευχάριστα. Αξίζει να παρακολουθήσουν όσοι μπορούν τα μαθήματα αυτά. Ήταν μαθήματα χωρίς άγχος και στρες.
84.Τα μαθήματά σας, αν και ήταν βασισμένα στο αναλυτικό πρόγραμμα δεν είχαν τυπική ροή. Το μάθημα ήταν πολύ ενδιαφέρον και χρήσιμο για την πραγματική ζωή μας. Ευχαριστούμε.
85.Το μάθημα ήταν ενδιαφέρον και ο τρόπος που μετέφερε το μάθημα στους μαθητές κέντριζε την περιέργεια και το ενδιαφέρον και ήταν αποτελεσματικός. Στις ΠΑΔ είχε την ανάλογη κατανόηση και δημιουργούσε ένα χαλαρό κλίμα για να βοηθήσει τους μαθητές να μειώσουν το άγχος. Οι συμβουλές του ήταν βοηθητικές και εύστοχες, καθώς και στην πτυχιακή θεωρώ πως υπήρχε κατανόηση, συνεργασία και γενικώς υπήρχε επιείκεια.
86.Φέτος στην Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. γνώρισα ένα χαμογελαστό και καλόκαρδο άνθρωπο, τον κ. Οικονόμου. Μου δίδαξε δύο μαθήματα και πολλές αξίες. Με προβλημάτισε, με καθησύχασε, με βοήθησε να σκέφτομαι αλλιώς. Ήταν πάντα ευδιάθετος και έτοιμος να μας μεταδώσει τις άπειρες γνώσεις και εμπειρίες του. Μας φόρτιζε σε κάθε μάθημα με «γνώσεις» και πολλή θετική ενέργεια! Είχε τον τρόπο του.

(Έρη ευχαριστώ για τη βοήθεια της καταγραφής!)

trees helping trees-2

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s